Utsikter från en balkong i Varberg

Jag flyttade ju, digitalt alltså

Posted in diverse by Martin Bagge / brother on 30/12 2014

30 juli 2011 skrev jag senast. Sen hände saker här och var och det  blev inget mer. Här.

Jag lever ju kvar digitalt och text och bilder hittar ni främst via min tumblr och via Facebook numera. Jag svarar även på tilltal och kollar översiktligt i flödet på både Twitter och Google+ men det vore en överdrift att påstå att jag använder tjänsterna särskilt aktivt.

Så. Tre och halvt år senare. Klart värt.

Kommentera

