Utsikter från en balkong i Varberg

Angry Mona

Posted in Kultur, Politik by Martin Bagge / brother on 12/3 2011

Håkan Juholt som S-ledare. Är det bra?

Skit i det.

Det finns en viktigare aspekt.

Enligt en vän ser han ut som mustachgrisen i Angry Birds.

bild på mustachgrisen från angry birds

Håkan Juholt?

Lite iaf?

Mustachgrisen?

Så det som behöver lösas nu är en skämtpryl där man med arga S-kvinnor/Mona Sahlin och ska skjuta ner Juholts fort. Jag kan tänka mig att slänga med Östros i Monas lag, det verkar schysst.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anna said, on 18/3 2011 at 06:17

    Jag dööööööör !!!!!😀 ASG

  2. Slirande « Ape reft of his tail said, on 18/10 2011 at 11:53

    […] Man kan förstås med visst fog ifrågasätta mitt engagemang i socialdemokraternas partiledare. Jag må ha röstat på S 1998, men det torde vara tydligt att det känns rätt avlägset i dag. När jag bekymrar mig över frågan, är inte det samma sak som de socialdemokrater som låtsas ha omsorg om centerpartiets ledarval? Jo, till viss del är det väl det. Men det finns faktiskt två anledningar till att bry sig på riktigt, och ingen av dem är Juholts yttre likhet med en figur i Angry Birds. […]


Kommentera

