Utsikter från en balkong i Varberg

Spotifyomgörmning

Posted in Kultur by Martin Bagge / brother on 9/3 2011

Först; sol på måndagen och tisdagen. Nice som tusan, promenadade till jobbet osv. Idag, snöstorm. What The Flute? Och nu nyss sol igen. Det är konstigt.

MEN!

I januari så började jag bryta sönder min jättespellista i Spotify till många smålistor i spellistekataloger. Orkade inte göra jätteprojektet helt klart omedelbums (jaja jag ska fixa osv) men nu blir det officiellt, jag har skrivit ihop en not om hur man ska ställa upp prenumerationerna för att det ska funka som jag tänk.

Det är ute där nu.

Kommentera

