Utsikter från en balkong i Varberg

David, du är älskad. Du är inte otillräcklig

Posted in diverse by Martin Bagge / brother on 20/12 2010

David har varit med i min bloggflora sedan 2003-2004 nånstans. Jag följer inte längre någon blogg regelbundet men Davids postningar spanar jag in då och då, tur att idag var en sådan dag då. David har satt ord på många saker jag känner igen.

”Min rädsla för att uttrycka intresse för andra personer och min avsaknad av erfarenhet när det gäller att tolka signaler gör att jag vid några enstaka förälskelser antagligen gått för långt…”

Det här är så sjukt starkt att det får ni inte missa.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Bonusurl (men bara om man läst det viktiga): http://soquoted.blogspot.com/2010/12/vuvuzela-christmas-songs.html

Tagged with: , ,

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Kanske för att jag är ensam hemma, småsnorig och lullig i huvudet. Och kanske för att jag via Brother hittade ett inlägg hos Moonhouse som hittade ett hem i mina tankebanor. Jag har inte alls samman […]


Kommentera

