Utsikter från en balkong i Varberg

SSWC – jag kommer att vara där!

Posted in Datorer, diverse by Martin Bagge / brother on 13/7 2010

Tänkte bara i förbifarten tala om att jag har betalt och sånt för SSWC så det blir lite Blekingesemester en helg i augusti.

SSWC badge; "jag kommer"

Var sjukt sugen förra året men det gick inge vidare med jobb och andra aktiviteter som låg i vägen. I år var det en öppning där så då tog jag tillfället och räddade en bekant som hade en biljett som inte skulle bli utnyttjad annars.
Först en vecka på debconf i NY och sen veckan efter så blir det en helg på Tjärö. Datadata i augusti helt enkelt.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Tagged with: , , ,

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sasha Vincic said, on 13/7 2010 at 09:58

    Vi syns på #SSWC men det blir i Blekinge inte Belking🙂

    • br0ther said, on 13/7 2010 at 10:00

      jag vet inte hur många gånger jag ska behöva göra den felstavningen. tur att jag inte bor kvar i länet mer iaf. tack.


Kommentera

