Utsikter från en balkong i Varberg

Inte mycket

Posted in diverse by Martin Bagge / brother on 30/3 2010

Det händer inte så mycket asså. Igår tittade jag på tv. Idag har jag gjort ungefär det samma. Vaknat vid lunch (eller lite senare) och har en ganska knepig dygnsrytm, inte för att det spelar så stor roll egentligen. Ska försöka sova i ganska okej tid ikväll iaf. Om en stund så åker jag till Malmö och Forksningsavdelningen och när jag kommer hem är jag nog på väg i säng kan man hoppas.

Resten av veckan blir upptakt till hemhem och dop. Långhelgen stundar.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Tagged with: , , ,

Kommentera

