Utsikter från en balkong i Varberg

Träning och jobb

Posted in diverse by Martin Bagge / brother on 25/2 2010

Så har vi då flyttat kontoret till Malmö och det blir inge innebandyspel där. Tur att jag hookat med nikos kompisgäng och kör en timme på måndagar istället. Träning och anledning att åka hem senast 19 från jobbet. På tal om träning så tänkte jag ta tag i hemträning lite smått under mars och april, det blir situps och knäböj och armhävningar och sånt. Sen i maj kanske jag kan komma igång med lite löpning igen.

Just det där med att hålla vettiga tider på jobbet har jag inte lyckats alls bra med så här långt i år. En del av det är så klart mitt eget fel men en del är ju att vi har haft så kopiöst mycket att göra. I går gick jag dock hem vid 18 och idag vid 16 – det känns verkligen jätteskönt.

Dessutom grubblar jag en del nu. Det är lite jobbigt men det är ändligt.

Curling om fem minuter nu och under kvällen blir det lite mer hacking på bostadskoden, fem år gamla grejjer❤

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Tagged with: , , ,

Kommentera

