Utsikter från en balkong i Varberg

Bästa veckan hittils i år?

Posted in Datorer, SIS by Martin Bagge / brother on 12/1 2010

Jag tror att denna veckan kan bli den bästa hittils i år.

Vaknade vid 0520. Gick upp, fixade en maskin tvätt samt hängde om det som fanns mm. Dusch, frulle, flytta klar tvätt. Vika all färdigtorkad tvätt och in med det i garderoben. Kolla två avsnitt Seinfeld samt lite ”Inside looks” (snuttar om avsnitten osv). Klockan 8 la jag mig å slumrade lite till 830 ungefär, sen iväg till jobbet.

Pysslade med massa olika saker på jobbet och det rullade på rätt ok. Det som INTE gick så bra var att ett av mina skript med veckovisa beräkningar är för tajt och göra skitmycket fel men det känns mest som en skön utmaning att tygla det. Kom en bit på väg ikväll men fick ge upp.

Väl hemma blev det mat och Seinfeld (The Wife med Courtney Cox \o/), efter det lirade jag lite översättningsuppdateringar och tog tag i dokumentationen på bostadssystemet.

Imorron är det innebandy och sen RepRapForsken, ska försöka ta mig hem i tid så det blir lite mer SIS-hack.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentera

