Utsikter från en balkong i Varberg

mp3-homo!

Posted in Datorer, Kultur, Musik by Martin Bagge / brother on 21/12 2009

plundra ska ha kudos för det här, jag bara basunerar och tänker lite extra.

http://www.telehomo.se – den klassiska ”varför i hela friden ringer du mig när det finns e-post” som vi bara älskar behöver en uppföljare. Vi ger er mp3homo – ”mp3 när det finns på spotify? är du nån slags bög eller!?”. Remixen jag ser framför mig är en snubbe i liknande position som telehomo fast med hörlurar tryckt mot örat och på nåt vis så mixar han musik med den andra handen. plz.

Snubbarna bakom Stockholmsnatt torde vara vettigt val på illustratörer, jag har iaf mailat =)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentera

