Utsikter från en balkong i Varberg

Matchprogram för LUGI

Posted in Handboll by Martin Bagge / brother on 20/7 2009

Äntligen bofast i en stad med handbollslag i herrarnas elitserie. Inte bara ett utan två!

Så kom det då ned till att jag skulle välja lag att ha som hemmalag under säsongen 0910. Till slut har jag valt LUGI, mer på känn än något annat =)

Ikväll la jag in alla matcherna i Google Calendar så att jag inte missar det hela. I och med att det är en hel del skånska lag med så blir det kanske några resor till borta matcher med. (Utöver LUGI är H43 från Lund och från Skåne Ystad IF, HK Malmö, OV Helsingborg och IFK Kristianstad)

Ser extra mycket fram emot derbymatcherna med H43 så klart och mitt Drotthjärta vill ju inte missa när Halmstads stolthet kommer på besök.

För den som vill plcoka in kalendern i typ Outlook, Thunderbird (med Lightning!), iCal, Googles Calender eller vad man nu använder så gäller följande länkar så vitt jag förstått.

ical, för typ Outlook, iCal och Thunderbird
http://www.google.com/calendar/ical/wayfinder.com_g5hata621n0qotck3b7pp7lj8k%40group.calendar.google.com/public/basic.ics

XML, ja inte vet jag men RSS-läsare? =)
https://www.google.com/calendar/feeds/wayfinder.com_g5hata621n0qotck3b7pp7lj8k%40group.calendar.google.com/private-2d42e2ca33038db64d7a518cb08f327e/basic

HTML, som typ ett bokmärke eller så (den visar nog dagens månad som standard tror jag så det är rätt tomt innan september)
http://www.google.com/calendar/hosted/wayfinder.com/embed?src=wayfinder.com_g5hata621n0qotck3b7pp7lj8k%40group.calendar.google.com&ctz=Europe/Stockholm

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentera

