Utsikter från en balkong i Varberg

Dags igen! (c25k 7.2)

Posted in c25k by Martin Bagge / brother on 18/7 2009

Sent från jobbet och mat och sånt så skolkade jag från rundan igår. Det straffar sig imorgon =)

Gjorde en kvällsrunda nu när regnet dragit bort och lugnet sänkt sig över Lund. Helt underbar sommarkväll. #sommarfräsch skulle jag säga iaf.

5+25+5 återigen. Istället för att förlänga på slutet som jag gjort tidigare så förlängde jag på ”mitten” och gjorde en avsticakare tills iphone-appen sa att jag var halvvägs klar, rundan är närmare sex kilomter lång nu (inklusive partiet som ingår i uppvärmningen). Var nästan framme på Albogatan när nedvarvningen skulle starta.

Kändes iaf bättre än tidigare långrundor vilket är ett gott tecken.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Tagged with: , ,

Kommentera

