Utsikter från en balkong i Varberg

c25k 6.2

Posted in c25k by Martin Bagge / brother on 12/7 2009

På grund av att jag valde se Frida Hyvönen i fredags och sedan tidigare hade planerat heldag i Blekinge igår så ligger jag nu ett pass back i planen för c25k. Jag borde ha avslutat vecka sex idag men har kvar det passet. Å andra sidan är planeringen ganska luftig, målet är att göra sista passet i planen på fredagen den 31/7 och det kvarstår. Imorgon gör jag pass tre på vecka sex, onsdag-fredag-söndag blir det veckan 7 och sen är jag i fas igen. Biff.

Dagens pass bestod av fem minuter uppvärmning, tio minuter jogging, tre minuter gå, tio minuter jogging, fem minuter nedvarvning. Det kändes riktigt bra hela vägen och det är med skräckblandad förväntan jag ser fram emot tjugominutaren imorron.

Rundan jag nyttjat sedan starten börjar för övrigt bli alldeles för kort, jag har fått förlänga den ad hoc de senaste gångerna för att kunna komma hem i lagom tid osv. Kan inte värde vad som ändrats mest, mer tid i passen är det men jag har väl också blivit lite snabbare kan man hoppas.

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Tagged with: ,

Kommentera

