Utsikter från en balkong i Varberg

c25k 6.1

Posted in c25k by Martin Bagge / brother on 8/7 2009

Snabbrapport från motionsprojektet.

Nu på kvällen avslutade jag del ett av vecka sex. Fem minuter uppvärmning, fem minuter springa, tre minuter gå, åtta minuter springa, tre minuter gå, fem minuter springa och fem minuter nedvarvning. Jag tror att detta var det längsta passet hittils.

Lite så där sommartryckande med risk för åska i vädret kändes det som. Jag var oerhört tung i benen och det kändes lite kämpigt första tredjedelen eller så. Slutade dock skönt och med bra stretching tror jag att jag slipper få ont imorgon =)

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Tagged with: ,

Kommentera

