Utsikter från en balkong i Varberg

Snart halvvägs med c25k (5.1!)

Posted in c25k by Martin Bagge / brother on 30/6 2009

En runda kvar sen har jag klarat mer än jag har kvar.

Vecka fem är fem minuter uppvärmning, springa fem minuter, gå tre minuter, springa fem minuter, gå tre minuter och slutligen springa fem minuter innan fem minuter avslappning.

Planen var från början att jag skulle göra rundan igår men eftersom jag vaknad i Halmstad så passade det inte så bra, kvällen var vikt åt årsmötet med SIS och möte med Tomten om revisorsuppdraget och när jag väl var hemma ville jag bara sova. När klockan ringde imorse vid 06 kunde jag inte motivera mig att gå upp, såg istället till att komma till jobbet i tid. När jag väl kom hem och hettan var tryckande så kunde jag inte längre fly. jag väntade in åskovädret och gav mig sedan ut när det såg ut att klarna upp. Rundan gick över förväntan bra. Det bara flöt på. låg bra till vid halvtidsmarkingen och kom hem innan tiden var slut. Enda problemen var att dagvattenbrunnarna inte klarade regnmängden så jag fick ge mig in i bostadsområden och upp pågräsmattor på Norra Fäladen men inte så att det påverkade särdeles mycket på sträckan (snarare förlängde än förkortade iaf). Upp vid 06 imorron och köra nytt pass så att jag bara ligger minus ett när veckan är slut!

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Tagged with: ,

Kommentera

