Utsikter från en balkong i Varberg

Morronrunda (c25k 4.2)

Posted in c25k by Martin Bagge / brother on 24/6 2009

Eftersom jag var trött igår (bentongkepsen var på under Midsomer=)) så ställde jag klockan på 0630 och gjorde min löpning på morgonen. Samma rund som sist; 5 min uppvärmning, 3 min. löpning, 1½ min gå, 5 minuter löpning, 2½ minuter gå, 3 minuter löpning, 1½ minuter gå, 5 minuter löpning och avsluta med 5 minuter nedvarvning.
För första gången kom jag runt hela rundan inom tiden. 4,8 kilometer!

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Tagged with: , ,

Kommentera

