Utsikter från en balkong i Varberg

Skrivbord del 1

Posted in diverse by Martin Bagge / brother on 14/6 2009

Sedan inflytten i Rosa Slottet har jag varit med ett temporärt skrivbord. Ett skrivbord som är ganska dåligt ur två aspekter. Den första är att det är för högt så jag får ont i armar och axlar, anledning två är själva designen med konstigt placerade detaljer som jag slår smalbenen i osv. Kollade ganska tidigt ut vad jag ville ha och idag besökte jag Ikea och köpte bordsskivan Vika Amon (150×75, svartbrun) och benen Vika Curry (svarta). 395:- är helt okej, framförallt om det lirar bra som skrivbord!

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,
Del två i det här kommer att behandla inköp av skrivbordsstol. Jag har lite pejl på vad jag vill ha och Ikea har en som är i närheten men jag behöver kolla lite till innan det är klart.

Tagged with: , , ,

Kommentera

