Utsikter från en balkong i Varberg

Vecka två klar (c25k 2.3)

Posted in c25k by Martin Bagge / brother on 12/6 2009

Kom hem från jobbet och kände verkligen inte för att ge mig ut på tredje rundan för veckan. Vädret har varit pissigt hela dagen och jag kände mig helt trött och tung i benen. Kollade på väderprylen i telefonen och den tyckte minsann att det var 27 grader varmt i Lund (förmodligen inte i det Lund jag bor i osv). Men eftersom jag ska göra första rundan för vecka tre på söndag och inte vill köra både lördag söndag så bestämde jag mig för att ge mig ut ändå. Jäkla tur det för det var toknajs!

Vid halvvägs var jag bättre än i onsdags men sämre än i måndags. Sammantaget var jag hårdare på löpningen idag men något sämre än i måndags ändå tror jag. Det ska bli intressant och se hur söndagen utvecklar sig nu.

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Tagged with: ,

Kommentera

