Utsikter från en balkong i Varberg

Tio år senare

Posted in Student by Martin Bagge / brother on 12/6 2009

Kollade RSS:en just och Hallandsposten har rapporterat från studentutsläppet i Halmstad idag. När jag läser och tittar på bilderna minns jag tillbaka de regniga mottagningarna i parken, min egen dag var strålande solsken så att folk höll på att smälta och flyta ut i Nissan. Det var då. För tio år sedan. Det var då. När jag var avgångselev i klass Nv3a på Kattegattgymnasiet. För tio år sedan. Tänk va grejjer som hänt sedan dess.

Till Caisa Altemyr sänder jag hälsningen; ”Du har rätt”. Det är nu det börjar, det var transportsträcka i tolv år. Det är nu det börjar.

Grattis och Välkomna!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Caisa Altemyr said, on 24/9 2009 at 06:33

    Såg att du skrivit lite till mig här det var ju väldigt kul och se! Och jag kan nu efter ungefär 3 månader säga att det är verkligen nu det har börjat…men jag fortfarande inte vad jag ska göra med mitt liv, det finns för många alternativ.


Kommentera

