Utsikter från en balkong i Varberg

c25k, 1.2

Posted in c25k by Martin Bagge / brother on 3/6 2009

Del två första veckan. Samma program. Samma runda.

Var rätt stel i benen idag så jag körde extra stretching på slutet. Kanske slarvade lite i måndags, på det hela taget kändes det lättare idag. Tråkigare väder men tiden gick snabbare och det var inte lika motigt. Ändå kände jag mig tröttare i kroppen idag. Märkligt motsägelsefullt men iaf.
Halvvägs var jag lite efter måndagen och vid avslutningens fem sista minuter var jag fortfarande lite efter men inte lika mycket. Delvis beror nog det på att jag inte hade exakt samma runda. Ska bli intressant på söndag när jag kör nästa pass.

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Tagged with: ,

Kommentera

