Utsikter från en balkong i Varberg

Klappat och klart

Posted in diverse by Martin Bagge / brother on 8/3 2009

Mor, far och bror var på besök igår och hjälpte mig att plocka ihop lägenheten och städa ur allt. Det gick ganska fort och efter ungefär fem timmar lämnade de Blekinge och mig med en tom lägenhet. Jag ska vara kvar tills på måndag och lämna nyckel till vaktmästare och sånt.

På tisdag är det sedan dags, första arbetsdagen på Wayfinder i Lund. Ska bli så himlans skoj det här. Ser verkligen fram emot det här nästa steget. Dessutom har det klaffat ihop himlans bra för hocke hade ett ledigt rum där han bor och det har jag mutat in under min provanställning iaf.

Tagged with: , ,

Kommentera

