Utsikter från en balkong i Varberg

En sak som är bra

Posted in diverse, Student by Martin Bagge / brother on 1/12 2008

”Allt suger” skrev jag i en av taggarna i förre inlägget. Det är kanske lite så det känns men hur som helst så har jag ju iaf fått en gnutta av positiv feedback idag i och med att ett av företagen jag sökt jobb hos har gallrat i mailen och ville att jag skulle skicka en CV om jag fortfarande är intresserad. Sagt och gjort.

I mitt jobbsökeri så har jag för tillfället lagt ned tid på att registrera mig på Monster, Arbetsförmedlingen, Offentliga jobb, Manpower och Studentconsulting – sammantaget så har jag utan problem passerat 30 ansökningar den senaste veckan, lite respons nu bara så.
Just tjänsten ovan var via studentconsulting – ett poäng där! =)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Kommentera

