Utsikter från en balkong i Varberg

Fredag och allt är lugnt

Posted in SFS, Student by Martin Bagge / brother on 5/9 2008

Kände mig extremt trött och hängig vid 19-20 så jag antog att jag skulle knoppa in tidigt ikväll, verkar uppenbarligen inte bli ritkigt så nu.
Under dagen anlände handlingarna till SFS första riktiga styrelsemöte för året så jag tog tillfället i akt, byggde en bobba kaffe och läste igenom de 59 sidorna. Sommaren är en extrem lågsäsong för SFS och det är först nu saker och ting börjar sätta fart. Precis som på hemmakåren.

Störst behållning fann jag i presidierapporten där Moa beskriver mailskörden; ”Jag trodde att jag var van vid många mail, det var jag inte. […] på två dar har över två hundra mail att hantera […]”. Hon får väl höra av sig och boka in brother-akademin och ta en kurs i mailhantering, jag ligger stadigt på ungefär 400 mail om dagen, när all spam är borträknad.

Tagged with: ,

Kommentera

